Sopivan valoisa ja avara, tyylikäs kahvila eikä kahvissa tai muissakaan tuotteissa ole valittamista Sopivan valoisa ja avara, tyylikäs kahvila eikä kahvissa tai muissakaan tuotteissa ole valittamista
Varsin viehättävä, herkkuja tarjolla, testituote oli bueno. Palvelu kivaa ja sijaintikin sopiva. Suosittelen Varsin viehättävä, herkkuja tarjolla, testituote oli bueno. Palvelu kivaa ja sijaintikin sopiva. Suosittelen