Bones pizzes, i bon servii. Lloc una mica antic. potser li caldria un rentat de cara. Si voleu pizza senso glutine cal avisar abans d'anar-hi! Bones pizzes, i bon servii. Lloc una mica antic. potser li caldria un rentat de cara. Si voleu pizza senso glutine cal avisar abans d'anar-hi!