Ha sigut difícil puntuar-lo. Si és pogués puntuar el menjar sol li hagués posat 5 estrelles, un menú casolà exel.lent, real.ent a la cuina hi ha algú que en sap... Ha sigut difícil puntuar-lo. Si és pogués puntuar el menjar sol li hagués posat 5 estrelles, un menú casolà exel.lent, real.ent a la cuina hi ha algú que en sap molt, però l'amo és un maleducat, si al poble hi hagués més oferta ja hauria tancat.