Pitkästä aikaan oikein maukas hamppari. Mukavaa kun salaattia oli kunnolla, eikä vain väriksi. Pitkästä aikaan oikein maukas hamppari. Mukavaa kun salaattia oli kunnolla, eikä vain väriksi.
Oli kyllä vimpan päälle hyvät eväät, niin siivet kuin hampparitkin! Palvelukin erinomaista! Kiitos! Oli kyllä vimpan päälle hyvät eväät, niin siivet kuin hampparitkin! Palvelukin erinomaista! Kiitos!